thefight.blogg.se

Jag försöker bara ta mig igenom dagarna utan att rasa ner över världen

140107

Kategori: Böcker

Jag hatar mig själv för att jag lägger pengar på att kunna hetsa när vi har så lite att leva på just nu. Vägde 70.6 i
morse och nu efter att ha spytt och när jag inte ska äta mer så väger jag 70.4 så det är bra i alla fall.
 
Har varit på biblioteket och lånat böcker idag. Två stycken Erland Loe för att få skratta lite i alla fall. Men först måste jag läsa ut boken som jag började att läsa igår men redan läst en gång så den tar väl slut ikväll eller imorgon. Den är i alla fall fruktansvärt bra och heter "Du är rätterna som sover vid mina fötter och håller jorden på plats" av Eli Levén.
 
Imorgon ska jag försöka att ta mig till skolan trots migrän och illamående. Jag vill bara ge upp just nu. Måste komma ifatt med svenskan men jag har ingen ork även om jag inte hade varit sjuk. Jag tror att jag hamnat i en av mina "apatiska depressioner" som dem kallas eftersom jag mest av allt vill ligga i sängen eller sova. Jag kan utan problem sova 18 timmar per dygn och sen vakna och fortfarande vill jag bara ligga kvar under mitt täcke. Jag vill inte må såhär.
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: