thefight.blogg.se

Jag försöker bara ta mig igenom dagarna utan att rasa ner över världen

140122

Kategori: Dagligen

Mår åt helvete idag på grund av vikten. Gick upp till 69.1 tills idag vilket betyder hela jävla 8 hg upp på ett dygn. Fy fan vad vidrig jag är!
 
Simon var med mig i stan och handlade idag i alla fall. Han bjöd mig på en t-shirt med ett kanintryck och så står det Funny Bunny på den, en ljusgrå skjorta och en ny axelväska då min andra har gått sönder. Allt detta kostade bara 55 kr vilket är hur bra som helst.
 
Angående frågestunden har jag bara fått en fråga så svarar på den här:
Michaela
Får du hjälp av något slag? Du säger ju att du är sjukare nu än för två år sedan, borde du inte få mer vettig hjälp då? Eller du kanske inte vill ta emot hjälp?
Jag tycker att du är en riktig kämpe och i mina ögon, en förebild när det gäller att kämpa mot hjärnspöken.
Svar: Jag väntar just nu på att börja DBT igen och gå vidare till fas 2 för att ta hand om alkoholproblem, ätstörning, självskador, självmordstankar och PTSD. Annars så pratar jag bara med kuratorn på skolan och får mina mediciner.
 
Nu ska jag fortsätta att kolla på House M.D och sen lägga mig och läsa En dåre fri och lyssna på opera.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: