thefight.blogg.se

Jag försöker bara ta mig igenom dagarna utan att rasa ner över världen

140119 - Utskriven

Kategori: Psykiskt

Jag mår åt helvete och känner mig fet. Har precis blivit utskriven från psykosavdelningen i Lund då jag behövde vila medan självmordstankarna var för konkreta. Nu vill jag bara plocka ut stygnen eftersom dem gör så jävla ont. Bara 5 nya stygn men nu har jag gått över 200 stygn. Rättare sagt så ligger jag nu på 204 stycken.
 
Vägde mig precis för första gången sen i fredags då personalen inte har låtit mig gå nära vågen. Efter att ha druckit ca 2 liter vätska och bara kissat två gången sen halv 10 i morse så väger jag 69 kg och i fredags så vägde jag 69.1. Förhoppningsvis visar vågen 68.5 imorgon och nu sätter jag nästa veckas mål (på fredagen) på 68 kg exakt.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: