thefight.blogg.se

Jag försöker bara ta mig igenom dagarna utan att rasa ner över världen

Förlust eller bara förändring?

Kategori: Dagligen

Sitter och tar ett glas vitt innan jag ska göra vid mig. Ska snart till Erik och dricka lite med trevligt sällskap och sen ska vi väl ner på puben verkar det som. Vet inte om jag kommer att orka det men vi får se.
 
 
Känner mig allmänt äcklig och fet idag. Har bakat en massa pepparkakor och smakade på degen. Usch vad dålig jag är. Efter det så kunde jag inte stoppa fingrarna i halsen utan att Simon skulle hört.
 
Bara tre dagar kvar till jul. Klapparna är inköpta, granen är hämtad och imorgon plus söndag blir det en massa fixande hos mamma. Detta blir den första julen någonsin som jag vaknar utan familjen. Men jag ser det inte som
en förlust, jag ser det som en förändring. Jag vaknar med min nya familj, med älskling och min bebiskatt. Jag
 
borde vara lyckligare än jag är.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: