thefight.blogg.se

Jag försöker bara ta mig igenom dagarna utan att rasa ner över världen

Usch, skolan är tråkig nu

Kategori: Dagligen

Sitter åter igen i skolan och det är just nu lunch. Jag vill inte äta så har placerat mig i datorsalen.
 
Igår lagade jag och mamma köttbullar och jansson och imorgon ska vi antagligen baka och köpa gran. Jag vet inte men det är så tryggt att vara hos mamma. Det har aldrig varit det innan, inte på över 10 år. Kanske är det för att hon, sen jag flyttat hemifrån, ser mig som en vuxen person. Eller kanske är det bara inbillning.
 
Ikväll kommer pappa på fika hos oss eftersom han inte kunde vara med på familjemyset i söndags. Funderar på att baka lite men vet inte vad. Det är tråkigt att göra kladdkaka, har tröttnat på det, och jag vet inte vad jag tycker är roligt att göra. Pappa gillar iof mina kokostoppar, kanske göra lite sånna.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: