thefight.blogg.se

Jag försöker bara ta mig igenom dagarna utan att rasa ner över världen

Allt

Kategori: Dagligen

Jag sitter i skolan och väntar på att samhällslektionen ska börja. usch för nationalekonomi. Vill bara att denna skoldagen ska vara slut så jag kan åka till Kristianstad och träffa underbara Hannah. Vi har inte setts sen i somras eller nått och idag ska vi ta en fika. 
 
Bara fyra veckor kvar till julafton och jag vägde "bara" 100 kg idag. Trodde faktiskt att jag skulle ha gått upp mer, men icke. 
 
Läser just nu en bok av Terry Pratchett som heter Lords and Ladies. Det är en parodi på En midsommar natts dröm. Min engelsklärare vill att jag ska läsa den och jag kan säga att den faktiskt är lite smått förvirrande och ännu värre på engelska. 
 
27 minuter kvar tills jag börjar och jag vet inte vad jag ska göra så länge. Mådde jättebra i morse men nu känner jag mig bara äcklig och förstörd. Vill inte vara här. Vet inte riktigt om jag klarar av att gå i skolan. Det är så jävla tufft att vara bland alla männiksor. Fan, jag måste klara detta. JAG ÄR REDO!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: