thefight.blogg.se

Jag försöker bara ta mig igenom dagarna utan att rasa ner över världen

En god natts sömn

Kategori: Dagligen

Har fått sova ordentligt inatt. Tog en massa piller vid sju igår och somnade kvart över nio. Vaknade igen nu vid 
sju så ja, det var skönt. Drömde dock att jag blev misshandlad osv. 
Idag har jag bara en lektion 
för den andra är inställt. Ska egentligen ha svenska men eftersom jag är klar med den redan så får jag plugga min litteratur (lektionen som egentligen är inställd). Jag behöver hjälp med den för jag ska skriva en analys och vi har bara fått tre punkter att hålla oss till och sen vet jag inte mer. Har aldrig skrivit en analys, bara recensioner (stavning?).
 
För övrigt har jag bara tre hg att gå ner tills imorgon. Jag tror verkligen att detta kan gå. Ååh, jag är så nära mitt delmål nu!
 
Nej, ner med lite grönt te i magen och en cigg i lungorna. Ska inte gå hemifrån för ens klockan elva så har gått om tid på mig att vakna och bli av med eftereffekten av tabletterna. 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: