thefight.blogg.se

Jag försöker bara ta mig igenom dagarna utan att rasa ner över världen

Jag försöker

Kategori: Dagligen

Känner mig fortfarande sjuk men ska i alla fall försöka att åka in på en av tre lektioner idag. Samhällslektionen är allt som jag inte kan göra hemma så är det så att jag inte orkar med dagen så har jag i alla fall SH först och sen kan jag prata med mina lärare och ta mig hem igen.
 
Jag har fått sova lite mer i natt och minns inte att jag drömt någonting. Men jag är fortfarande jättetrött, trots två koppar kaffe. Teet orkar jag inte dricka nu så det tar jag med mig i en termosmugg till skolan. Har även bestämt mig för vad jag ska ha på mig så jag i alla fall inte blir sjukare. Jag pendlar ju trots allt i nästan en timme för att komma till skolan. Jag har just nu termoleggins under jeans, tjocktröja, ska ha raggsockar, mössa, vantar, hallsduk och vinterjacka. Jag tror att jag klarar mig då.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: