thefight.blogg.se

Jag försöker bara ta mig igenom dagarna utan att rasa ner över världen

Pyssel och mys

Kategori: Dagligen

Åt pepparkakor med mjölk precis men spydde upp dem igen för Simon hade hörlurar på sig så det fungerade.
 
Jag har gjort mitt eget julpynt eftersom vi inte har så mycket pengar. Jag köpte tre röda pappersark och gjorde en slinga med hjärtan som hänger ovanför öppningen mellan hallen och vardagsrummet, sen har jag gjort sånna pappershjärtan som är flätade som hänger i lodrätt rad på ena väggen (låter fult men det är det inte). Jag har även hängt upp Ingrid-Marieskivor (en sorts äpple för er som inte vet) som är doppade i kanel och socker. Jättegott som julsnacks och inte lika onyttigt som allt annat.
 
Nu sitter jag och äter yoggi mini blåbär och njuter av kvällsmaten. Bara ett kilo kvar sen har jag nått mitt ena delmål. Det är tills nästa fredag så det borde inte vara några problem.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: