thefight.blogg.se

Jag försöker bara ta mig igenom dagarna utan att rasa ner över världen

Fullt ös hela dagen

Kategori: Dagligen

Genomsvettig för att jag städat hela lägenheten och bäddat rent osv. Bara disken och toaletten kvar men det tar jag efter maten istället.
 
 
Ikväll kommer Dessie och sen ska vi på födelsedagsfest vilket känns askul. Jag slipper att gå på öppet hus på skolan imorgon vilket egentligen är obligatoriskt. Men det hade betytt att jag hade behövt gå upp klockan sju imorgon och blev helt uppstressad över det så kuratorn tyckte att jag skulle stanna hemma och ta det lugnt. Älskar verkligen Eva.
 
Nej, nu ska jag varva ner innan jag sticker till systemet och sen möter upp älskling för att handla mat.
 
Btw, vägde mig imorse och vägde 90.6. Mindre än jag trodde i alla fall så det är alltid bra.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: