thefight.blogg.se

Jag försöker bara ta mig igenom dagarna utan att rasa ner över världen

Giraffer, en ful matta och bilder

Kategori: Dagligen

Jag hittade en matta på vinden som stod bland alla de trasiga sakerna som grannarna bara dumpar där. Vi behöver verkligen en ny matta och denna är smått ful men passar in så jag kollade den, luktade på den och allting är okej med den. Nu ligger den på vardagsrumsgolvet under bordet och passar bra in med en katt på den.
Har även tagit in alla mina giraffer nu så jag är en glad tjej igen, för stunden i alla fall. Bilden visar bara de som är i nalleform. Har en massa andra. Och om du tycker att isbjörnen inte passar in så har du fel för det är Simons Isidor och han är bästa vän med giraffen längst till vänster.
 
 
Lägger upp några fler bilder från de senaste dagarna
 

Min nya kompis Otto som bor på mig skola. Han vägrade gå ifrån mig. När jag satte honom på marken så klättrade han bara upp på mig igen. Jag älskar nyckelpigor!
 
 
Mina nya ätstörningsband som jag gjorde idag. Dock har det ena redan gått sönder.
 
 
Maten från här om dagen. Kycklingfilé med kokta grönsaker, lätt crème fraiche och lite sweet chilli.
 
 
Dagens middag, Veneziasoppa med curry, men jag åt inte upp den.
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: