thefight.blogg.se

Jag försöker bara ta mig igenom dagarna utan att rasa ner över världen

Idag kan jag andas

Kategori: Mat

Jag kan andas idag och min oro har lagt sig lite. Lyckats plugga samhäll och svenska så nu är det inlämnat. Ligger inte så back längre som jag gjorde tidigare, men allt är fortfarande jobbigt. Vägde dock 90.7 imorse så bra med tanke på vad jag åt igår.
 
Åt mat på balkongen innan och katten var med. Spenat och stekta ägg. Nu blev det kvällsmat och eftersom pojken envisades och jag har mens så fuckade jag upp middagen idag igen. blev pizza. Åt dock inte hela, mest salladen och kyckligen på och dessutom hade jag det bara i magen i 3 min innan jag spydde.
 
 
 
Har även planterat ut på balkongen nu, ska bara låta det komma upp lite innan jag fotar och visar för er.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: