thefight.blogg.se

Jag försöker bara ta mig igenom dagarna utan att rasa ner över världen

Inte sjuk igen

Kategori: Dagligen

Mår inte så bra och tror att jag håller på att bli sjuk igen. Men jag måste in till skolan och ha litteratur för att hämta papper med guidelines på. Dock är det enda lektionen och jag börjar inte för ens halv 3.
 
Vägde 89.2 i morse och jag förstår inte hur det gick till. Gick alltså ner 1.1 kg igår och då åt jag ändå godis, thaimat (1.5 portioner) och kyckling med fullkornscouscous. Men men, man ska inte klaga.
 
Jag har nog inte inflamation i benet, bara jävligt ont. Men det förtjänar jag. Dock har jag tandvärk och igår natt vaknade jag efter 2 timmars sömn och kunde inte somna om på grund av smärtan. Så jag kunde inte gå till skolan igår och spenderade dagen hemma istället.
 
Nu ska jag sätta upp håret i två svansar och sminka mig, kanske dricka lite vaniljte med.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: