thefight.blogg.se

Jag försöker bara ta mig igenom dagarna utan att rasa ner över världen

Ligger inte back längre

Kategori: Mat

Ligger inte längre back i skolan och det känns som att lite av tyngden är borta från mina axlar. Trots ett extremt hetsätande igår lyckades jag gå ner till 90.2 vilket då blir 5 kg. Idag har jag bara fått i mig ca 200 kcal genom att äta 2 dl tomatsoppa med 1 tsk lättcrème fraich i och mjölken i kaffet. Utöver det har jag bara druckit cola zero och en klunk lightsaft och lite vatten. Mer mat än så blir det inte om det inte blir en varma koppen eller en dl kvarg. Just nu sitter jag och kollar på Ghost Whisperer och dricker grönt citronte. Funderar på att skriva min sista litteraturanalys för detta läsåret också. I så fall ligger jag till skillnad från igår före i skolan. Jag har pluggat som ett svin med Jenny idag och själv igår så det är skönt.
 
 
Jag vill bara kunna kolla mig i spegeln utan att hata mig själv. Jag vill bara bli smal och orka leva mitt liv. Jag kommer aldrig någonsin bli smal.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: