thefight.blogg.se

Jag försöker bara ta mig igenom dagarna utan att rasa ner över världen

Myskväll med tandvärk

Kategori: Dagligen

Kunde inte somna om i morse så gick upp mer än 2 timmar innan jag behövde göra det egentligen. Har sån jävla tandvärk och kan knappt tänka. Dags att poppa lite smärtstillande och få ner kaffet i halsen.
 
Pratade med Simon om det här med att pausa från alkoholen igår och han sa att han hjälper mig om jag tycker att det blir för svårt. Jag är inte beroende, tycker bara att det är det roligaste som finns att göra under helgen. Men det är inte så kul egentligen. Tror bara att jag målat upp en bild av hur underbart det är egentligen.
 
Har inte gått upp så mycket denna helgen med tanke på allt jag ätit. Har bara gått upp 1.8 kg och jag brukar gå upp närmare 3. Det är fortfarande mycket och jag är fortfarande äcklig men jag vet att jag kan gå ner det. Det är inte omöjligt i alla fall.
 
hade myskväll med Evelyn igår med tända ljus, rökelser, godis och Les Miserable. Det var precis vad jag behövde. Ska försöka ha minst en filmkväll i veckan nu antingen med familj, vänner eller älsklingen. Allt för att inte känna behovet av att festa.
 
 
 
För övrigt ser min tumme helt äcklig ut men den är stripsad. Såhär ser den ut när jag bytar strips och ska tvätta.
 
 

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Det är ju inte 1,8 kg fett.
    Din kropp blir ju knäpp av att du svälter dig och spyr, det är därför din vikt pendlar så.
    Men det vet du säkert redan.

    Svar: Jo jag vet. Det mesta är vätska som man samlar på sig
    Teo

    2013-04-08 | 08:39:29

Kommentera inlägget här: