thefight.blogg.se

Jag försöker bara ta mig igenom dagarna utan att rasa ner över världen

Ner, upp och fyllebrännboll

Kategori: Dagligen

Gick upp lite i vikt igår men det är ingen fara för har knappt ätit idag så det jämnar nog ut sig. Imorgon är det valborg vilket betyder fyllebrännboll på citadellet här i stan. Jag kommer kanske vara med för en gångs skull då jag har bättre kondition och bättre knän nu, men vi får se hur det blir. Kommer i alla fall att vara där som full åskådare.
 
Har hittat världens godaste dricka som stillar sockersuget. Loka chocolate shake, MUMS! Och till middag blev det lite kasslersallad som kom upp inom en kvart igen. Nej, nu ska jag kolla lite tv och sen lägga mig och läsa. Måste bara säga att mitt hår är jättemysigt då jag har gjort en hårinpackning för första gången på några veckor.
 
 
 
I love my new shoes!!!
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: