thefight.blogg.se

Jag försöker bara ta mig igenom dagarna utan att rasa ner över världen

130806

Kategori: Dagligen

Drack vin med Vicky igår för att släppa sorgen och det fungerade faktiskt lite. Vi åt godis, rostad majs och ostbricka så jag känner mig smällfet idag (även om vågen visade minus 8 hg så jag nu ligger på 77 sharp). Dock stoppade jag fingrarna i halsen när jag kom hem men det gör så jävla upp att få upp rödvin och rostad majs.
 
Har varit med mamma på stan idag och kollat kläder. Hatar att det inte finns några kläder som jag vill ha nu när jag väl har gått ner till vanliga storlekar. Jävla skit! Sen fikade vi och jag beställde som vanligt en räkbaguette med isvatten som fick komma upp bara 10 minuter senare på toaletten. Kunde inte få upp allt dock för var rädd att någon skulle gå förbi utanför och undra vad jag gjorde.
 
Nu väntar jag på att G ska svara för att jag kanske ska hem till honom och ta en kopp kaffe. Simon har gett sitt godkännande till det vilket känns skönt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: