thefight.blogg.se

Jag försöker bara ta mig igenom dagarna utan att rasa ner över världen

130831

Kategori: Dagligen

Eftersom att jag drack igår så rasade jag i vikt som vanligt. Hade som veckomål att gå ner till 75 men igår morse så vägde jag 75.1. Dock så vägde jag 74 imorse så jag borde vara nöjd. Fast jag vet att jag går upp det de närmaste dagarna i alla fall.
 
Jag har så jävla ont i huvudet idag tack vare vinet. Jag tåler inte lika mycket som jag gjorde förr. Innan drack jag tre liter utan problem och nu dricker jag inte mer än en och en halv. Billigt! Men jag vill festa idag igen och nu har jag ju dricka kvar och Simon ska iväg idag. Funderar på att kanske dra ihop något här hemma men då måste jag städa först. Äsch, får se senare. Klockan är inte så mycket i alla fall.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: