thefight.blogg.se

Jag försöker bara ta mig igenom dagarna utan att rasa ner över världen

Ångesten är tillbaka

Kategori: Mat

Då är ångesten tillbaka och jag mår piss. Försöker att hålla ut en halvtimme till sen ska jag se Once upon a time och sen Hela Brittanien bakar eller vad det heter.
 
Har inte ätit så mycket idag men är fortfarande fet. Allt jag ätit finns på bilden här nere (som jag försökte att spy upp men inte lyckades helt) och sen ca 30 kcal för lättmjölken i kaffet. På tallriken ligger det en halv karrékotlett, 7 skivor ätticksgurka, en riven morot och en matsked lätt cremé fraiche.
 
 
Imorgon ska jag på fest i Åstorp med Shane. Längtar men har lite ångest över vad jag ska ha på mig. Vi har inte kunnat tvätta på tre veckor eftersom vi tappat bort tvättnyckeln och inte fått en ny än. Så nu måste jag använda extrakläder som är förstora.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: