thefight.blogg.se

Jag försöker bara ta mig igenom dagarna utan att rasa ner över världen

En timme i taget

Kategori: Dagligen

Jag mår skit idag men får ta mig till skolan i alla fall. Ska ju bara ha litteratur C vilket betyder att vi bara pratar böcker och analyser. Det är i alla fall roligt. Börjar inte för ens halv 3 och sen har jag lov. Vet inte riktigt hur jag ska klara av att gå hemma över en vecka till efter bara tre dagar i skolan men jag har bestämt mig för att baka en massa bröd så fort jag fått pengar.
 
Just nu tar jag inte dag för dag utan timme för timme. Bestämmer mig nu för att klara mig till halv 12 och sen till halv ett. Klarar inte av att tänka för långt fram för då blir ångesten starkare och allt känns så svårt. Ska försöka att inte ta några VB mediciner idag för har inte råd att gå på dem hela tiden. Önska mig lycka till!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: