thefight.blogg.se

Jag försöker bara ta mig igenom dagarna utan att rasa ner över världen

Pissdag

Kategori: Dagligen

Idag är en pissdag. Rättegång imorgon och hade en hetsätningsdag igår så trots att jag spydde gick jag upp 8 hg. Nu har jag bara 3 dagar på mig att gå ner 1.5 kg. Därför skippar jag ätandet idag. Fast Simon hann hem innan jag var klar med middagen så var tvungen att äta lite. Dock tog jag bara några tuggor (mager köttfärssås med pasta), slängde resten och stoppade sen fingrarna i halsen. Måste ju i alla fall gå ner 5 hg minst idag.
 
 
Jag är jättenervös inför imorgon. Tänk om mitt vitnesmål inte stämde när jag sa det första gången. Tänk om jag bara inbillat mig allt. Tänk om allt är mitt fel om fel person får ett straff. Men varför skulle det vara så egentligen? Jag vet ju faktiskt vad jag såg. Eller ja, jag visste, nu minns jag ingenting av det men det kan jag säga till dem så tar de fram de gamla vitnesmålet.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: