thefight.blogg.se

Jag försöker bara ta mig igenom dagarna utan att rasa ner över världen

Jag åker bort

Kategori: Dagligen

Idag ska vi ner på banken och fixa årsbesked. Jag vet inte riktigt hur jag ska våga men Simon kommer ju vara med i alla fall.
 
Åker till släkten i Västergötland på fredag. Ska på bröllop på lördagen och det är inuti en kyrka. Jag ahtar kyrkor, är livrädd för dem så detta blir ett enormt prov. Men jag måste klara det. Det är trots allt min morbror som gifter sig. Frågan är bara hur jag ska klara av att inte äta onyttigt på hela helgen. Hos mormor och morfar finns det så mycket onyttigt och det är så lättilgängligt och sen så blir det onyttigheter på bröllopet med. Fan, jag kan ju inte spy heller för det kommer märkas. Jag börjar ångra att jag sa att jag ville åka upp men biljetterna är beställda och det går inte av avboka dem. Bara till att stå ut. Simon åker inte med heller så jag kommer inte ha honom där. Får låna mammas telefon massor och ringa till honom. Sen kommer jag inte ha dator heller så kan inte blogga. Så mellan fredag till söndag kväll kommer ni inte att höra av mig.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: