thefight.blogg.se

Jag försöker bara ta mig igenom dagarna utan att rasa ner över världen

Jävla tåg, jävla mage

Kategori: Dagligen

Ska försöka att ta mig till skolan om 18 min men tydligen stannar inga tåg i Lund och då blir det problem. Kan hända att jag måste ta ersättningsbussar men vad gör det? Då får jag i alla fall tid för att läsa en massa.
Igår satt jag fast i Lund pga samma problem som idag. Men träffade en gammal kompis som flyttade ner från Luleå i måndags och tillslut ringde han sin pappa som kom och hämta oss. Snacka om panik med tanke på alla människor på stationen och sen säger hans pappa att han hämtar oss på sjukhuset för att han hittar dit. Jag hatar jävla sjukhus, men det var i alla fall bra träning.

Jag hatar min kropp, verkligen hatar den. Jag vet att jag hela tiden skriver det men jag måste. Jag måste få ur mig mina jävla tjockistankar och ord som "hatar" räcker inte till, därför måste jag i alla fall säga det flera gånger om dagen. Väger 99.6 kg nu och har inte ens lyckats gå ner helgens vikt än. Måste väga i alla fall 98.3 på fredag men helst vill jag vara på exakt 98. Eller nej, helst ännu lägre. Helst död!
de senaste två dagarna har jag knappt ätit. Jag har inte haft ork, lust eller vilja till det. Maten smaker ändå ingenting nu. Drack en shake till frukost idag. Ska ha med mig en till lunch i skolan med. 200 kcal för bara frukost och lunch och då är inte ens mjölken i kaffet inräknat. USCH!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: