thefight.blogg.se

Jag försöker bara ta mig igenom dagarna utan att rasa ner över världen

Tingsrätt

Kategori: Dagligen

Har blivit kallad till tingsrätt i början av februari. Såg några okända slåss på Helsingborgsfestivalen i somras och jag minns inte någonting alls. Jag klarar inte av det. Hur fan ska jag fixa detta? Vad ska jag göra där om jag inte kan berätta någonting om händelsen. Jag hade druckit, resten av kvällen var fylld med ångest och det har hänt mycket sen dess. Hade det gällt någon jag kände hade jag lagt det på minnet men eftersom jag förtränger allt negativt så minns jag ingenting. Vet inte ens hur personerna ser ut, bara att det var två killar och den ena drog i den andres hår. Men vad hjälper det i tingsrätten? Fan, jag vill inte. Har panik!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: