thefight.blogg.se

Jag försöker bara ta mig igenom dagarna utan att rasa ner över världen

130716

Kategori: Dagligen

Har berättat allt om den andra för Simon, han har inte lämnat mig. La den andra bakom mig igår vilket ledde till att han blev sårad. Men jag vet att jag älskar Simon mer än allt annat här på jorden och jag klarar inte av att ständigt gå omkring och ha dåligt samvete så nu är det över. Dock hänger ångesten fortfarande över mig så idag ska vi ner till apoteket och hämta ut fler oxascand och lergigan innan vi ska på bio och se The Lone Ranger.
 
 
Jag trodde verkligen att jag skulle gå upp jättemycket över sommaren men mer än halva lovet har gott och jag har rasat i vikt istället. Väger nu 79.6 och hade som mål att väga under 80 innan jag började skolan (19/8). Skönt, men jag märker att min kropp inte riktigt vill mer. Mår ständigt illa, magkatarren är extrem av allt kaffe på fastande mage och vi ska inte ens prata om mitt blodtryck. Men bara 15.6 kg kvar nu sen är jag klar och då ska jag sluta med detta och bara äta hälsosamt och träna istället. Men just nu går det inte, är fortfarande för fet och äcklig. Jag hatar verkligen min kropp och jag litar inte på vågen. Ser fortfarande ut att väga över 100 kg och när jag ser personer som säger att dem väger mer än mig så tror jag inte på dem. Jag är tjockare än alla jag känner!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: