thefight.blogg.se

Jag försöker bara ta mig igenom dagarna utan att rasa ner över världen

130726

Kategori: Dagligen

Jag gick upp till 80.4 i onsdags men nu är jag nere på 79 igen och efter att inte behållt någon mat alls sen onsdagmorgon så är jag nu sjukt hungrig. Jag, Jenny och faktiskt Han ska ner på stranden idag och där ska vi fika, dricka kaffe och äta bulgur/äggsallad (efter att vi badat så klart) och jag tänkte först att jag inte skulle spy upp det. Nu är det det enda jag tänker på. Hoppas att toaletterna är okej där idag (dem brukar vara det) för jag klarar inte av att äta annars och då kommer någon av dem bli sura på mig.
 
 
 
I allmänhet så går väl saker och ting lite bättre nu. Jag tar inte mina oxascand var dag nu när jag har lergigan men somnar inte heller om nätterna. Ligger oftast i flera timmar och flyr från allt självhat. Jag vet att jag har kommit en lång väg men än kan jag inte se ljuset i tunneln jag springer i.
Har börjat skriva dagbok igen, om saker jag inte ens kan skriva ut här. Dock behöver jag en ny för denna är snart slut. Jag önskar att jag inte hade varit i en ekonomisk katastrof.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: