thefight.blogg.se

Jag försöker bara ta mig igenom dagarna utan att rasa ner över världen

130728

Kategori: Dagligen

Gick upp som fan igår trots att jag inte åt så mycket (väger nu 79.4). Antar att det mesta är vätska eftersom jag vet att jag samlar på mig jättemycket när jag är bakfull. Jag skulle egentligen festat igår men ångrade mig, tog en massa piller och stannade i fåtöljen. Idag har jag fått i mig två macker med två hotdogs men fick upp dem igen. Ska snart och hämta min kylväska som jag har glömt hos Martin och sen ska jag handla på krysset (bröd, potatisgratäng och kakor). Hetsdag idag för Simon är hos en kompis. Jag funderar på att skriva till G och fråga om han vill ta en kopp kaffe med mig men vet inte om jag vågar. Jag vill inte känna mer än vad jag redan gör men mår inte bra om jag inte får umgås och prata med honom. Fan, jag har sånna jävla problem!!!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: