thefight.blogg.se

Jag försöker bara ta mig igenom dagarna utan att rasa ner över världen

130610

Kategori: Dagligen

Ska försöka att ta tag i bloggandet nu igen tillsammans med mig vikt. Har inte gått upp så mycket egentligen. I fredags vägde jag 83.6 och i morse vägde jag 85.3. Det är ju den vanliga helgvikten men det suger i alla fall. Vad som suger ännu mer är att jag åt kebabtallrik idag (dock inte ätit någonting mer) och kunde inte spy upp den direkt eftersom Älskling okuperade toaletten hur länge som helst. Han vet vad som händer om han inte gör det. Sen har vi redan planer på att äta glass idag men den kommer jag få upp fort.
 
 
 
Har köpt bikini för första gången sen jag var typ 13 och legat och solat i bara den och kort kjol. Hatar att visa kroppen fortfarande men måste försöka att leva "normalt". Har inte haft ett återfall i självskadorna på 2.5 veckor men jag känner hur ångesten byggs upp och jag triggas av allt. Rev citronskal igår och bara det triggade mig och fick mig att önska att det var min hud och inte skalet. Jag orkar inte med denna ångesten.
 
På fredag tar lillebror studenten vilket betyder att jag är den enda i hela våran familj som fortfarande går utan utbildning. Det känns fan inte bra! Jag känner mig så värdelös och missplaserad i denna världen. Men jag måste vara glad för lillebrors skull så snart ska jag och pappa åka så jag kan handla studentpresent (shot eller ölglas) till honom.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: