thefight.blogg.se

Jag försöker bara ta mig igenom dagarna utan att rasa ner över världen

130611

Kategori: Dagligen

Jävla skitdag! De kunde inte byta p-staven på mig idag för att emblaplåsterna hade kasat av så ska dit imorgon igen. Och nu vill min älskling ner och köpa godis till oss vilket är värdelöst för jag har redan hetsätit ca 600 g potatisgratäng (900 kcal) och spytt. Men men, tänker ändå få upp det och jag skiter egentligen i vilket.
En bra sak är att jag köpte en asbra mascara från L'oreal (stavning?) för 50 kr och ett linne för lika mycket. Känns skönt att kunna prova kläder i vanliga affärer.
 
Jag vet inte om ni minns att jag berättade att jag odlade på balkongen och att ni skulle få se bilder på när det kommit upp lite grann. Nu har det gjort det men det är så fullt och huller om buller bara.
 
 

Kommentarer

  • Em säger:

    vad är det i krukorna?
    ser ut att växa bra:)

    Svar: Dill, oregano, basilika rosenböna och tagetes. Ja, det växer bra som fan :)
    Teo

    2013-06-14 | 01:51:45

Kommentera inlägget här: