thefight.blogg.se

Jag försöker bara ta mig igenom dagarna utan att rasa ner över världen

130617

Kategori: Dagligen

Har inte skrivit på hela helgen eftersom det varit så jävla mycket som har hänt och så fort jag varit nykter så har jag mått skit. Men, idag är det en ny vecka så håller tummarna för att jag ska få må lite bättre nu. Trots studentmiddag och en massa annan skit som jag ätit så har jag inte gått upp (vilket jag ju nästan alltid gör på helgen). Istället väger jag 83.8 kg så får väl vara lite nöjd med det eller något.
 
Har lite åldersnoja då jag fyller 23 på fredag. Detta betyder att all min ungdom är borta. Får liksom inte ens gå till ungdomsmottagningen och då är man fan vuxen på riktigt. Jag vill verkligen inte!
 
Nej, fortsätta kolla på Skins och kedjeröka nu. Och kanske dricka lite mer kaffe eftersom jag sovit 13 timmar och är snortrött!!!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: