thefight.blogg.se

Jag försöker bara ta mig igenom dagarna utan att rasa ner över världen

130618

Kategori: Dagligen

Idag blir det lunch med pappa och jag gillar det inte så mycket. Visst, jag saknar min pappa och träffar honom inte så mycket just nu men jag måste äta framför en massa okända (igen) och pappa har alltid koll på hur mycket jag äter. ska be dem på restaurangen att byta ut min potatis mot sallad och ha såsen sidan om för då blir det "bara" fläskfilé med sallad. Men fortfarande, usch!
 
För övrigt var jag så jävla duktig först när jag var sugen som fan på chips att jag istället köpte en cola light och en liten banan (ja, jag vet att banan är onyttigt som fan) men sen förstörde jag allt med att hetsa 4 mackor på kvällen och ris med currysås halv 2 inatt. Trots fingrar i halsen så gick jag upp 1 hg. Jävla äckel säger jag bara!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: