thefight.blogg.se

Jag försöker bara ta mig igenom dagarna utan att rasa ner över världen

Fasta

Kategori: Dagligen

Klovkan är två och än så länge har jag inte ätit någonting. Har druckit lightläsk, kaffe och ska dricka massa vatten. Vill inte äta middag men ska äta lite för att Simon inte ska börja undra. Jag klarar verkligen inte av att se ut såhär. Väger 93.6 kg nu vilket betyder att jag gått upp 3 kg på 3 veckor. Jag är så jävla vidrig. Nu måste jag rasa i vikt annars orkar jag inte mer!
 
 
Försov mig imorse så missade skolan. Istället har vi varit och handlat och jag har i alla fall orkat sminka mig.
Alla räkningar jag har fått hem är betalade och snart ska jag ta disken med. Måste fortsätta leva även om allting är så tungt. Vill festa trots helgens "äventyr" men nu har jag ju fått ventilera så risken för allvarliga självskader borde ju vara lika med noll.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: