thefight.blogg.se

Jag försöker bara ta mig igenom dagarna utan att rasa ner över världen

Fetto!!

Kategori: Dagligen

Jag är så fet och äcklig. Toaletten hemma hos oss går fortfarande inte att spola på utan bara slå ner med en spann vatten så jag kan inte gå ner lika mycket där. Därför sitter jag nu hemma hos mamma. Här kan jag i alla fall spy. 

Vägde 91,5 imose vilket gör att jag bara vill försvinna. Jag vill inte gå upp i vikt bara för att jag slappnar av en dag.

Klockan är bara halv 2 och jag har redan ätit 6 chokladbitar och en macka med smör, skinka och senap. Orkar inte! Så jag ska bara dricka kaffe här och sen äta en middag (som jag sen ska spy upp eftersom det går här) och sen ska jag cykla hemma ikväll för tror att benen klarar det nu. Har bara mild inflammation och ingen infektion. Måste bara låta bli att pilla på ruvorna. 

Nej, nu sätter jag mig på trappan på framsidan med mamma och dricker kaffe med en cigg i handen.

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: