thefight.blogg.se

Jag försöker bara ta mig igenom dagarna utan att rasa ner över världen

House

Kategori: Dagligen

Jag är så äcklig. Efter maten hos mamma (kotlett med broccoli och morot) så spydde jag. Efter det så åt jag ett dubbelnougat, ett kick och två mackor med marmelad och ost. Allt detta utan att spy. Tänkte cykla nu men orkar verkligen inte för fryser så mycket. Vill bara krypa ner i mjukisar under täcket i fotöljen med en kopp grönt te och mysa framför House. Jag orkar inte vara såhär fet men tar tag i det imorgon.
 
 
Har hittat och fått saker för att fixa med blommorna, på balkongen och köket. Mamma köpte även ett par svarta tygskor till mig. Så nu har jag ett par svarta och ett par rosa (som är lite trasiga). Tycker att våren kan komma nu.
 
 

Kommentarer

  • Barbara säger:

    Har du testat kvarg? Jag har börjat käka det istället för att äta godis, man kan ta det som mellanmål!
    Innehåller bara 0.03 gram fett och det kan man smaksätta med fun light och ha i frukt och bär!
    Gott och nyttigare än godis iaf.

    Svar: Tack för tipset. Ska kolla upp det och kanske ha det som måltidsersättare då. Har du något tips på någon som är billig?
    Teo

    2013-03-24 | 20:37:50
  • Elin säger:

    Hooooouse !! <3 Underbar serie. Synd att den är slut. :<

    2013-03-26 | 22:56:25
    Bloggadress: http://simpleway.blogg.se

Kommentera inlägget här: