thefight.blogg.se

Jag försöker bara ta mig igenom dagarna utan att rasa ner över världen

Lågt blodtryck och järnbrist

Kategori: Mat

Vet inte riktigt hur jag lyckades men gick ner 1,4 kg igår så nu väger jag 89,3. Känns bra som fan! Så idag ska vi dricka öl här hemma och jag ska äta fläskfilé med spenat till middag eftersom jag har rätt mycket järnbrist. Var tvungen att gå och lägga mig 22 igår för att jag knappt kunde stå upp men vägrade att äta mer fast än Simon tjatade. Sa att jag mådde illa (vilket jag gjorde pga det låga blodtrycket) och så slapp jag. Tog två propavan och tre lergigan och sov till halv 11 idag bortsett från att jag vaknat hela morgonen och tvingat mig till att somna om.
 
Gårdagens middag - Tonfisksallad
 
Gårdagens kvällsmat - Sallad med äggvita

Kommentarer


Kommentera inlägget här: