thefight.blogg.se

Jag försöker bara ta mig igenom dagarna utan att rasa ner över världen

Upp!!!

Kategori: Dagligen

Jag fattar inte varför jag ska vara så äcklig. Jag har skött mig relativt bra med tanke på allt som hänt i helgen och nu efter (orkar inte rabbla allt) och ändå har jag gått upp till 92.3 kg idag. Allt är bara fel! Måste väga max 90.5 på fredag och det är bara tre dagar tills dess. Men nu är klockan snart halv ett och jag har inte ätit någonting än. Har dock cyklat 2.7 mil och ska cykla minst 1.3 till innan jag går och lägger mig.
 

Det enda positiva idag är att vi har en toalettstol igen. Dock var det helt sjukt när dem kom och skulle byta för jag hade precis vaknat så gick inte ut i hallen (vid toan) direkt utan lät Simon ta det i början. När jag väl kommer ut där så ser jag min kompis Lilja som jag inte träffat på flera år. Så jävla sjukt att han var där! Så vi kramades lite och pratade medan han och den andra höll på. Det kändes skönt att få se honom igen och han såg ut att må bra.
 
Vill bara visa bilderna från igår när jag, min syster och hennes kompis gjorde inbjudningskort till Systers bröllop.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: