thefight.blogg.se

Jag försöker bara ta mig igenom dagarna utan att rasa ner över världen

Vaniljmums

Kategori: Dagligen

 
Sitter och dricker mitt underbara vaniljte och lyssnar på The Pretty Reckless och Florens + The Machines. Är smått glad eftersom jag inte gick upp igår utan ner 2 hg. Så nu väger jag 90,7 och är bara 2 hg från veckomålet (till
imorgon) och 8 hg för att vara under 90. Vill gå ner det tills imorgon men kan inte hoppas på det. Jag önskar baraatt detta håller i sig nu så jag inte lägger på mig en massa vätska.
 
 
Har äntligen börjat på svenskauppgiften som jag skulle börjat med för en månad sen egentligen. Den är inte jättekul men måste göras. Har gjort lite mer än en tredjedel idag och ska göra mer i helgen och på STUD på tisdag för att den ska in på onsdag.
 
Cyklade 3 mil igår och satsar på desamma idag för att svettas en massa. Ska äta tonfisksallad till middag och ser fram emot det som fan. Det är så jävla gott!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: