thefight.blogg.se

Jag försöker bara ta mig igenom dagarna utan att rasa ner över världen

7 jävla köttbullar

Kategori: Mat

Dagen har gått bra men nu är jag hur trött som helst. Litteraturen är lätt höjdpunkten i skolan och trots vårt lilla avbrott (brandlarmet gick) så var det som vanligt mycket lärorikt på kort tid.
 
Dagens intag (bortsätt från min vätska) är två mackor (upp direkt) och middagen på bilden nedanför (upp direkt). Det var hemmagjorda köttbullar, sallad, ärtor, ketchup och gammelfasters hemmagjorda senap. Jag vet att jag äter för mycket, asså serisöt, SJU JÄVLA KÖTTBULLAR!!! Hur får man ens ner det i magen? Men ställde mig precis på vågen för att ta min kvällsvikt och väger bara 1 hg mer än i morse och jag brukar gå ner minst 4 under en natt. Håll tummarna för mig.
 
 
Jag tror att jag ska bädda ner mig i soffan sen och kolla på Yes Man men just nu kollar jag på dokumentärer THIN och hatar mig själv för att jag inte har någon självdiciplin.
 
Jag vill ha chokladbollar!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: