thefight.blogg.se

Jag försöker bara ta mig igenom dagarna utan att rasa ner över världen

Dagens intag

Kategori: Dagligen

Igår gick inte bra matmässigt men idag är det bättre. Gick bara upp 1 hg och sen har jag bara druckit kaffe, lightsaft, vatten och ätit ett mål mat som jag sen fick upp inom 10 minuter. Maten bestod av lite blandfärs med litelite mjölk i och kryddad med chilli, ugnsbakad aubergine, rödlök och vitlök. Det ser ut som att det är mycket mer än vad det är. Måste lura Simon när det gäller hur mycket jag får i mig så brer ut det över hela tallriken. Gott var det i alla fall. Nej, nu ska mer kaffe ner i magen och så ska jag kolla lite Harry Potter. Är ledig imorgon så kan dricka det såhär sent och så ska jag bara diska och sola imorgon. Skönt som fan!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: