thefight.blogg.se

Jag försöker bara ta mig igenom dagarna utan att rasa ner över världen

Jävlareligionsfanshelvete

Kategori: Dagligen

Pluggar religion med ångest i bröstet. Jag hatar att göra detta arbetet i kristendomen. För mycket fördjupning, för stort arbete på för liten tid. Förstår inte ens hälften känns det som så ska fråga lärare E på tisdag om lite vägledning. Ska även hem till Vicky sen och eftersom hon är intresserad av religion så kunde hon hjälpa mig sa hon. Jag bara orkar inte, vill bara lägga mig i sängen och försvinna.
 
Vikten har gått bra i alla fall. Jag åt bara två matskedar kvarg igår efter att jag skrev här. I morse vägde jag 87.6 så har bara 1 hg att gå ner på två dagar nu. Tror inte att det är någon fara alls så länge jag inte slappnar av.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: