thefight.blogg.se

Jag försöker bara ta mig igenom dagarna utan att rasa ner över världen

Pride

Kategori: Mat

Mår piss! Har jättelågt blodtryck och ätit både ett vitt lion (200 kcal), en nutrilettshake och kassler med kokta grönsaker med lite sweet chilli sås. Åt chokladbollar igår på kvällen och lyckades ändå gå ner 1.3 kg så att jag vägde 86.3 men när jag ställde mig på vågen nu (ja, jag vet att det är kvällsvikt och jag får i mig väldigt mycket vätska) så vägde jag 87.6. Behöver väga 87.5 imorgon men det hade varit skönt att kunna väga 86. Och jag har inte spytt en enda gång idag. Åt dock inte upp all kassler och det är mindre en två skivor på tallriken. Känner mig helt värdelös!
 
 
Imorgon är det Landskrona Pride och jag längtar som fan. Fia kommer och jag har inte träffat henne på över två år vilket är helt sjukt lång tid. Saknar henne som fan! Men imorgon kommer hon och då ska vi ha jättekul.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: