thefight.blogg.se

Jag försöker bara ta mig igenom dagarna utan att rasa ner över världen

Skolstress

Kategori: Dagligen

Jag tycker att jag ska skriva här i alla fall för vet inte vart annars jag ska vända mig. Jag har inlämning i kristendom på fredag och sista dagen att få hjälp med det är idag. Kan dock inte åka in till skolan då jag känner mig åksjuk tack vare denna jävla hjärnskakningen. Har även bara drömt en massa mardrömmar och vaknat hela natten och så ska man vila när man slagit huvudet. Det är inte lätt kan jag säga. Sen så är det ju tre uppgifter i svenskan som ska in och även en i litteraturkunskap C. Antagligen så får vi ut sista uppgiften i samhällskunskap/sociologi nästa vecka och även islam. Får väl försöka att plugga lite sen i alla fall även om läkare råder en att inte hålla på med saker som kräver koncentration.
 
 
Vikten går sådär. I fredags vägde jag ju 86.5 kg och igår (efter en jättepartyhelg med en massa onyttigt i tre dagar) så vägde jag 88.7 kg. Dock idag så väger jag 87.3 så det fungerar väl. Tror inte att jag kan äta så mycket idag i alla fall så.
 
Jag längtar tills helgen. Först på fredag ska jag på inflyttningsfest i Lomma hos underbara Evelina, dock måste jag hem relativt tidigt för sen fyller Simon och Sherlock år på lördag och då blir det kladdkaka med glass (Simons önskemål så jag måste väl äta det) och sen middag hos hans mamma. JAG KOMMER ATT BLI SÅ MYCKET TJOCKARE!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: