thefight.blogg.se

Jag försöker bara ta mig igenom dagarna utan att rasa ner över världen

Torrstekt och kakor

Kategori: Mat

Jag är som vanligt så korkad. Blev sugen på kakor och utan att tänka en extre gång så ber jag Simon gå ner och köpa lite. Så det blev en halv tigerkaka (från Godbiten eller vad det heter) och två hallonmazariner. Hinner dock bara ta sista tuggan innan det kommer upp igen. Till middag idag blev det kassler med broccoli och yttepyttelite salsa. Åt inte skjälkarna på broccolin vilket var typ hälften av det och åt bara två tredjedelar av kasslern som var torrstekt med bara curry. Spydde upp det med direkt efter. Hann inte ens svälja det sista innan jag gick mot toaletten. Så detta ska nog gå bra i alla fall. Vill egentligen väga 86 på fredag men vet inte om det kommer att gå.
 
 
 
Denna bilden gjorde jag innan idag med hjälp av en googelbild, en bit av en låt och lite redigeringar

Kommentarer


Kommentera inlägget här: