thefight.blogg.se

Jag försöker bara ta mig igenom dagarna utan att rasa ner över världen

131101

Kategori: Mat

Simon är på mig om maten idag. Han tycker inte att jag bara kan äta en kycklingsallad till lunch och sen ingen middag. Men jag brukar ju för fan inte ens äta lunch. Kommer väl dricka en shake eller äta ett knäckebröd senare för att göra honom nöjd. Än så länge har jag bara ätit en clementin och nu ska jag äta min sallad.
 
Idag kommer Robin och det gör mig så sjukt glad. Över ett år sen vi sågs sist!
 
 

Kommentarer

  • Hanna säger:

    Urg, det finns inget värre än att känna sig pressad att äta när man inte vill, jag måste lixom äta exakt när och vad jag planerat och inget annat, annars går allt åt helvete. Hatar pressen!

    2013-11-01 | 13:41:42
    Bloggadress: http://hannafoods.blogspot.se

Kommentera inlägget här: