thefight.blogg.se

Jag försöker bara ta mig igenom dagarna utan att rasa ner över världen

131114

Kategori: Dagligen

Idag är en bra dag. Har redan diskat och skurat lite i köket. Kollar nu julkalendrar och säljer saker på facebook. Om två timmar ska jag till Eslöv för att bowla med klassen (jag kan inte vara med för mina händer klarar inte det) och det kan väl bli lite trevligt. 
 
Är fortfarande säker på att jag ska sluta dricka även om impulstankarna om alkohol och fest imorgon kommer lite då och då. Nej, ingen alkohol för mig inte. Istället ska jag fika med en kompis imorgon klockan 18 (vilket är då jag brukar börja dricka) och sen ska jag antingen baka (för lillasyster är i Skåne och kommer på fika på lördag) eller så ska jag hem till mamma och kolla film och då får jag baka på lördagen istället. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: