thefight.blogg.se

Jag försöker bara ta mig igenom dagarna utan att rasa ner över världen

131115 - Nykter

Kategori: Dagligen

Det här blir första fredagen på över ett år som jag inte dricker. Jag ser fram emot det men sugen finns där lite ändå. Jag vill verkligen bli nykter för jag kan absolut inte hantera alkohol. Så idag blir det fika med en kompis, jag städar lite, ska bada och kanske umgås lite med min mamma. Det kan bli mysigt det! Jag kommer klara detta, jag måste klara detta!
 
 
För övrigt väger jag hela 76.1 kg. Jag vill inte vara fet mer men har stannat i vikten trots att jag spyr upp allt jag får i mig. Vill ner till 64 kg nu!!!

Kommentarer

  • Helene säger:

    Jag känner att jag måste säga något, men vet inte riktigt vad... Jag tycker att du är fin som du är och du ska inte behöva känna att du måste vara "smal" för att duga. Det är inte alls bra att du spyr upp maten, det blir inte bättre av det (fast det vet du nog redan). Kroppen hamnar i obalans, man förstör tänder och allt möjligt annat. Jag har själv fajtats med ätstörningar så jag vet att man inte alltid tänker logiskt när de där tankarna kommer. Men du vet nog att man bör äta normalt, mycket grönsaker, dricka mycket vatten och motionera mera för att gå ner i vikt. Tyvärr finns det inga genvägar. :-/ Kram

    2013-11-15 | 21:33:20
    Bloggadress: http://hundibus.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här: