thefight.blogg.se

Jag försöker bara ta mig igenom dagarna utan att rasa ner över världen

131127

Kategori: Dagligen

Lyckades gå ner till 73 sharp trots en extrem bingeandpurgeday igår. Så nu har jag bara 5 hg kvar tills på fredag.
 
Idag ska jag försöka äta lite lunch med min pappa utan att spy och sen ska jag till biblioteket för att låna fler böcker på engelska. Jag ska även baka lussebullar och småstäda lite så jag inte behöver städa så sjukt mycket på fredag eftersom jag även ska tvätta ensam (bor på fjärde våningen utan hiss och tvättstugan är i källaren) då och ska även damsuga, damma, skura golven, städa undan, bädda rent och självklart pynta.
 
Jag saknar vänner som jag inte ser så ofta. Mest tror jag att jag saknar Saga så om du (Saga Carlander) läser detta så vill jag ta en kaffe med dig på Ariman nästa vecka någon dag för måndag och tisdag slutar jag 10.00 redan och på torsdag slutar jag 11.50.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: