thefight.blogg.se

Jag försöker bara ta mig igenom dagarna utan att rasa ner över världen

131011

Kategori: Dagligen

Det är kulturnatt i Landskrona idag så jag ska ner till biblioteket och köpa böcker för 10 kr/st. Enda problemet är att jag inte har någon plats för fler böcker. Redan nu är min lilla bokhylla full och jag har böcker liggandes lite överallt. Jag vill ha en ny bokhylla!
Ska även till pappas jobb och hämta ett skolarbete om livet som han skrivit ut och jag måste till systemet för att köpa vin. Det blir en kväll med alkohol bara för att det är fredag. Kan tänka mig att jag hamnar hos Andy som vanligt även om jag har en kompis som uppträder med sitt band ikväll och Simon antagligen ska dit.
 
Märkte ni hur lite jag klagade i detta inlägget?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: