thefight.blogg.se

Jag försöker bara ta mig igenom dagarna utan att rasa ner över världen

130919 - ÄckelFetto

Kategori: Dagligen

En del utav mig har gett upp och jag har tryckt på standby knappen. Sitter mest hemma om jag inte är i skolan och vill inte göra någonting eftersom jag bara är ful och fet. vågar inte väga mig men väger ungefär runt 78+ nu vet jag. Min ena framtand började gå sönder i söndags och efter det har det gått fort. Idag var jag på akut besök hos tandläkaren (första gången sen på 5 år) och jag var livrädd. Efter ångest och andningsövningar, lugnande ord (från just tandläkaren), recept på saker som ska hindra magsyran från att förstöra mina tänder lika mycket och huvudvärk (efter ljudet av borren) så har jag nu en hel framtand igen.
 
Imorgon ska jag hem till Andy och dricka vin och öl. Längtar efter att gå göra någonting kul. Hoppas nu bara på att jag har ork imorgon. Vill sova ordentligt inatt.
 
Måste även tipsa er, som älskar godis men inte vill äta det, om en sak. Jag har hittat världens godaste te nu. Detta teet smakar precis som vaniljfudge som man kan köpa som lösviktsgodis. NomNomNom!!!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: