thefight.blogg.se

Jag försöker bara ta mig igenom dagarna utan att rasa ner över världen

130919 - Låser upp bloggen nu

Kategori: Dagligen

Jag har nu bestämt mig för att låsa upp bloggen och detta på grund av att jag erkänt för de flesta i min omgivning om min ätstörning. Jag vill dock tillägga att ni som känner mig väldigt väl och blir orolig när ni läser om hur dåligt jag mår och vad jag gör mot mig själv vissa dagar borde inte läsa denna blogg. Om ni ändå vill läsa vill jag inte ha några sms eller samtal om att ni är oroliga över det jag skrivit. Denna blogg är till för att jag bara ska få spy ut mina känslor. Denna blogg är mer till för min skull än för att ni ska ha någonting att läsa.
 
 

Kommentarer

  • Saga säger:

    Jag nominerade dig till Blog Your Heart Out Award!
    Puuuuss<3

    Svar: Och detta betyder? O.O
    Teo

    2013-09-19 | 21:04:09
    Bloggadress: http://dadooron-ron.blogspot.com/

Kommentera inlägget här: